Re: Gradd i rozdzielczosc

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 13:30:56 MET DST

In article <199810130655.HAA03269_at_sol.pp.com.pl>, Leszek KUBRAK wrote:

>Używam ATI Mach 64 z driverami GRADD. I tak przeglądając ostatnie wypowiedzi
>chciałem sprawdzić jak to dynamicznie zmienia się rozdzielczość ekranu.
>I wniosek mam jeden : albo jestem niedouczony albo
>dynamicznie=przeładuj system.
>Ale w tym drugim przypadku, to raczej jest to mało dynamiczne. Niech mnie
>ktoś oświeci.

U mnie na trio64V+ wystarczy zmienić we właściwościach ikonki system i już się
zmienia. Bez restartu.

>A jeżeli chodzi o plusy i minusy to :
>1. wielki minus to szybkość (czytaj powolność) działania w stosunku
>do driverów tradycyjnych.

U mnie na trio64V+ szybkość jest dokładnie taka sama (nie robiłem fachowych
testów więc piszę to z dokładnością do wrażliwości mojego oka).

>2. wieli plus (przynajmniej na ATI Mach 64) to niezawodne działanie.
>Na driverach przeznaczonych dla tej karty (trzy różne wersje) ciągle miałem
>jakieś kłopoty, zazwyczaj przy starcie systemu.

A u mnie nie ma żednych problemów z tym przy sterowniku GRADD i przy firmowym.
Tyle że akurat sterownik firmowy kłóci się z FP>05 bo podmienia pliki
systemowe (niektóre) na inne wersje nie pytając się nawet i wszystko się
wykrzacza.

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."