Re: Fwd: Re: Secret Document

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 12:27:15 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

[co do wykopania os/2, wycinam. nie ma co komentowac. ibm lame]

> PM to wierzchołek góry lodowej. Prawdziwą siłą OS/2 jest WPS wraz z
>SOM. A o tym brdzo niewielu użytkowników Linucha ma pojęcie.

zauwazylem. probowalem popytac, jak sie rozwija projekt umieszczania dowolnie
zdefiniowanych atrybutow rozszerzonych na partycji EXT2. wszyscy rownym
glosem stwierdzili, ze jest to calkowicie zbyteczne. a to przeciez
podstawowa rzecz, przed wprowadzeniem obiektowego desktopu.

>Tak wię
>Desktop pod Linuxa będzie się rozwijał raczej nie wkierunku
>obiektowości. Nadal pozostanie wnim "File Manager" z którego będzie się
>odpalało aplikacje (jeśli się mylę proszę o sprostowanie).

tak to teraz mniej wiecej wyglada ;(

a ludziom sa potrzebne raczej aplikacje rozszerzajace uslugi desktopu,
nie zas aplikacje korzystajace z uslug interface graficznego. a w tym
kierunku niestety ida wszystkie windows managery na unixy. bueee ;(

chociaz jesli chodzi o KDE, to jest iskra nadziei. gdzies tam pisalo
w readme, ze byc moze osiagna mozliwosci desktopu z OS/2 .