Re: Fwd: Re: Secret Document

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 16:24:45 MET DST

Grzegorz Szyszl'o wrote:

> IBM nie moze tak po prostu zostawic ludzi na lodzie, nie zostawiajac im
> zadnej alternatywy. Jesli IBM zostawi kogokolwiek na lodzie, to rownie
> dobrze na lodzie moze zostawic uzytkownikow powiedzmy AS400. Jesli IBM
> zostawi na lodzie uzytkownikow OS/2, tym samym przyjmie na siebie
> ciezar utraty zaufania duzej ilosci klientow. i to bardzo powaznych klientow,
> gdyz OS/2 jest uzywany glownie w instytucjach komercyjnych, nie zas przez
> uzytkownikow prywatnych. OS/2 czesto bywa terminalem do AS400.
> tak wiec IBM musi bardzo ostroznie podchodzic do zagadnienia, zwlaszcza ze ...
> [...]
        To jak w takim razie interpretować ten "Secret Document"? Wyraźnie mowa
w nim - wykopujemy OS/2 (lub raczej - do piachu z nim!"). Nie wiem w
prawdzie na czym IBM chce stawiać tę swoją upragnioną "Java Technology".
Może na Windows NT?

> btw. mam nadzieje ze projekt KDE for Linux sie rozwinie, i jego funkcjonalnosc
> bedzie porownywalna z PM for OS/2.
        PM to wierzchołek góry lodowej. Prawdziwą siłą OS/2 jest WPS wraz z
SOM. A o tym brdzo niewielu użytkowników Linucha ma pojęcie. Tak wię
Desktop pod Linuxa będzie się rozwijał raczej nie wkierunku
obiektowości. Nadal pozostanie wnim "File Manager" z którego będzie się
odpalało aplikacje (jeśli się mylę proszę o sprostowanie).

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */