Re: Fwd: Re: Secret Document

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 09:47:40 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

>najpóźniej!) lub Windoze NT! Przy okazji, skoro IBM zaprzepaścił szanse
>OS/2 to nie zdziwi mnie zbytnio, gdy wepchną kilku "poważnym"
>instytucjom Aurorę, po czym zostawią ich na lodzie.

IBM nie moze tak po prostu zostawic ludzi na lodzie, nie zostawiajac im
zadnej alternatywy. Jesli IBM zostawi kogokolwiek na lodzie, to rownie
dobrze na lodzie moze zostawic uzytkownikow powiedzmy AS400. Jesli IBM
zostawi na lodzie uzytkownikow OS/2, tym samym przyjmie na siebie
ciezar utraty zaufania duzej ilosci klientow. i to bardzo powaznych klientow,
gdyz OS/2 jest uzywany glownie w instytucjach komercyjnych, nie zas przez
uzytkownikow prywatnych. OS/2 czesto bywa terminalem do AS400.
tak wiec IBM musi bardzo ostroznie podchodzic do zagadnienia, zwlaszcza ze ...
.... linux rosnie w sile :)

btw. mam nadzieje ze projekt KDE for Linux sie rozwinie, i jego funkcjonalnosc
bedzie porownywalna z PM for OS/2.