Re: Incorrect DSP version

Autor: Mariusz Bożyk (mariuszb_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 10:53:43 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote in article
<361AA245.424_at_fema.krakow.pl>...

DSP
> Przykro mi, ale dzisiaj będę złośliwy.
> Kart dźwiękowych jest kilka tysięcy typów. Czy nie uważasz więc, że
> Twój post jest cokolwiek ogólnikowy?
>
> --
> Wojciech Gazda

OK - przyjmuje baty, ale chodzilo mi przede wszystkim o to czemu system mi
krzyczy "Incorrect DSP version detected" i co to jest DSP i czy to ma cos
wspolnego z karta dzwiekowa ? Wiem ze byc moze sa to naiwne pytania, ale to
moja pierwsza instalka Warpa i troche sie mecze. BTW moja karta to stare
OPTI i odpalilem ja na sterowniku od Sound Blaster Pro na domyslnych ( 5
220 dma1 ) ustawieniach, ale postaram sie o jakas sensowniejsza karte coby
nie trzeba bylo jej uzywac jako emulacji czegokolwiek.
Pozdrawiam

Mariusz Bożyk
mariuszb_at_ckzeto.com.pl