Re: Incorrect DSP version

Autor: Sylwester Szady (sylsz_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 11:50:17 MET DST

Mariusz Bożyk wrote:

< [ciach] i co to jest DSP i czy to ma cos
> wspolnego z karta dzwiekowa ? [ciach] BTW moja karta to stare
> OPTI i odpalilem ja na sterowniku od Sound Blaster Pro [ciach]

Wg podrecznika uzytkownika strona 146 (?? z pamieci)
komunikat o ktorym wyzej pojawia sie gdy kosc na karcie
muzycznej sterownik (czy jak go zwal :)) w wersji <= 2 (chyba),
z tym, ze w moim przypadku pr. diag. rozpoznawaly
wersje bodaj 4,16.

Byc moze w Twoim przypadku (stara karta) taki
komunikat ma sens.

Z powazaniem, Sylwek

---
Sylwester Szady       mailto:sylsz_at_friko2.onet.pl
http://kki.net.pl/sylsz/      Dekalog, ale ktory?
Czy wspolczesnie dziala Eliasz?       Kod Biblii.
Ktory dzien jest Pański?   Ponad 20 opracowan...