Re: Incorrect DSP version

Autor: Sylwester Szady (sylsz_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 09:09:06 MET DST

Witam

> racja. nie wiadomo tez ktora to wersja drivera, a kazda karta
> ma sredno z 5 najnowszych wersji. poza tym nic nie wiadomo
> na temat ustawien sprzetowych owej karty, nic tez nie wiadomo i onnych
> urzadzeniach w systemie.

Bez zlosliwosci, uwazam, ze nic nie wskura nawet po podaniu
max. informacji.

W ubieglym roku rozzsylalem zapytanie (z raportami programow
testujacych sprzet, configami itd..) do tej grupy
i do IBM w zwiazku z identycznym komunikatem
z systemu OS/2 Warp 3 - brak odpowiedzi.

Wg mnie problem lezy w plycie a nie w karcie. W moim przypadku
przekladalem karte do trzech PC-tow (386 DX, Pentium 60, Pentium 133)
- na skrajnych było OK a na 60-tce feler.
Muzyka gra :-) w seji DOS i Win.

Z powazaniem, Sylwek

---
Sylwester Szady        email:sylsz_at_friko2.onet.pl
http://kki.net.pl/sylsz/      Dekalog, ale ktory?
Czy wspolczesnie dziala Eliasz?       Kod Biblii.
Ktory dzien jest Pański?   Ponad 20 opracowan...