Re: Incorrect DSP version

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 19:50:21 MET DST

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

> [...]

[itp]

> Przykro mi, ale dzisiaj będę złośliwy.
> Kart dźwiękowych jest kilka tysięcy typów. Czy nie uważasz więc, że
>Twój post jest cokolwiek ogólnikowy?

racja. nie wiadomo tez ktora to wersja drivera, a kazda karta
ma sredno z 5 najnowszych wersji. poza tym nic nie wiadomo
na temat ustawien sprzetowych owej karty, nic tez nie wiadomo i onnych
urzadzeniach w systemie.

krotko mowiac. wypijam herbate, fusy rozsypuje na podlodze, i patrze
w co sie ulozyly. a nuz znajde rozwiazanie :))))))

to a propo zlozliwosci, tym razem z mojej strony :)