WARP 4ever - Re: Fwd: Secret Document

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 17:23:51 MET DST

On Tue, 6 Oct 1998 13:52:03 +0200 (CEST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>??? O co dokladniej chodzi??

Hi,

Dokument, w którym IBM jasno wykłada, że będzie dążył do "wymuszenia"
przesiadki na inne systemy niż OS/2, obetnie fundusze na rozwój OS/2
(kłóci się to z informacjami o Aurorze) itp.

>Informacje ze bedzie dalem chyba na poczatku wrzesnia :) A ze jest dopiero wczoraj -
>wtedy sie dowiedzialem :( Jak teamerzy wiedza, to prosze niech do mnie takie info
>nadsylaja - nie jestem wszechwiedzacy :)

Ależ Lechu, to nie był przycinek, docinek czy brzydki uczynek (z mojej
strony). To była propozycja nowych działań, a że w takiej formie, cóż
pomysł wpadł mi do głowy w trakcie lektury informacji o PMMail. Są
serwery w kraju, są chętni koledzy, tylko ktoś musi tym pokierować.
(Uprawiam spychotechnikę, ale trudno.)

>Wlasnie - stad niezbyt czesto dodaje newsy na Team - moim glownym zrodlem
>newsow jest warpcast i w "zrzynaniu" z niego nie ma sensu. Jak sa jakies ciekawe
>newsy to daje :)

A że nie tylko OSem człowiek żyje, zapraszam do WARP 4ever na strony IT
News. Są tam info również ze świata IT. Bywa, że ciekawsze od tych z
WarpCast.

To pytanie dotyczyło tłumaczeń - czy tłumaczyć co smaczniejsze kąski
czy nie. I kto by to robił? ;-)

A propos, czy WarpCast lepiej przetłumaczyć jako WypaczonyOdlew, czy
może ZarzuconyNamuł (Mały słownik techniczny A-P i P-A WNT 1990)?

Pozdrawiam
Przemek

Przemysław Pawełczyk (Warpman) Freelance journalist
Os. Centrum B 1/89 Phone +48 12 642-13-00
31-927 Kraków mailto:warpman_at_friko5.onet.pl
Poland http://friko5.onet.pl/kr/warpman/