Re: comunikator i java

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 16:22:56 MET DST

In article
<6LpYdQLRoKbi-pn2-dVRSYdrdv9w8_at_ppp77.bydgoszcz.tpnet.pl>,
Mariusz Kiełpiński wrote:
>Cześć
>
>Mam prośbę do kogoś kto zassał comunikatora pl. Niech podeśle
>info jak mu to chodzi. Czy nie ma problemu z zapisem zakładek.
>Moja instalacja na warp 3 pl z fix 32 nie pozwali na zapisanie
>zmian w bookmarkach. Po prostu ingoruje polecenie zapisz
>i pokazuje MsgBox z informacją błąd zapisu zakładek.
>Nie wiem już komu mam już na dysku przyłożyć
>systemowi, fixom czy też może samemu comunikatorowi.

Nie mam żadnych problemów z comm/2. Mam Warpa 4PL z fixem 08US.

>Z innej beczki. Tenze comunikator olał zupełnie
>moją jave 1.0.2 (tą z merlina). Jak się doczytałem
>chodzi tylko z javą 1.1.4 i 6. Pociągnąłem pliki
>javainrt.zip
>javaintk.zip
>javainuf.zip

Wystarczy jeden z tych plików (pierwszy to sam runtime, drugi to runtime i SDK
a trzeci to runtime, SDK i font Times w Unicodzie).

>ale nie udało mi się zainstalować.

???? Rozzipowujesz toto do katalogu i uruchamiasz install.exe. Gdzie się
wywala?

--
|Leszek Gerwatowski|                          _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."