comunikator i java

Autor: Mariusz Kiełpiński (kiepa_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 09:25:35 MET DST

Cześć

Mam prośbę do kogoś kto zassał comunikatora pl. Niech podeśle
info jak mu to chodzi. Czy nie ma problemu z zapisem zakładek.
Moja instalacja na warp 3 pl z fix 32 nie pozwali na zapisanie
zmian w bookmarkach. Po prostu ingoruje polecenie zapisz
i pokazuje MsgBox z informacją błąd zapisu zakładek.
Nie wiem już komu mam już na dysku przyłożyć
systemowi, fixom czy też może samemu comunikatorowi.

Z innej beczki. Tenze comunikator olał zupełnie
moją jave 1.0.2 (tą z merlina). Jak się doczytałem
chodzi tylko z javą 1.1.4 i 6. Pociągnąłem pliki
javainrt.zip
javaintk.zip
javainuf.zip
ale nie udało mi się zainstalować.
Może ktoś powie mi czego tu brakuje albo
jak to zainstalować bo moje próby spełzły na niczym
a nie mogę kolenych dni poświęcać tylko na to.
Z góry dzięki za pomoc.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl *