Re: Win NT na HPFS

Autor: Jrck Ogrck (jbw_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 01:35:05 MET DST

Grzegorz Szyszl'o napisa?(a) w wiadomoœci:
<6v2893$92s$6_at_helios.man.lublin.pl>...

>nadalsza czesc nie znam odpowiedzi, nie uzywam NT.

Na dalszą część pytania znasz odpowiedź bo nie używasz NT czyli używasz
czego? I tu przytaczam część swojego pytania:
"Nie wiem jak wygląda sprawa z szybkością zapisu i odczytu". Wiem, wiem nie
masz z czym porównać OSa ale mógłbyś skrobnąć parę słów o czasie trwania
skopiowania pliku o objętości np. 300 MB lub kilkuset małych pliczków
łącznie (np. skopiować katalog systemowy z podkatalogami w inne miejsce)

>ale jesli bys mogl, to czy nie podalbys sposobu jak NT postawic na NTFS ?
>chetnie bym sie dowiedzial, inni pewnie tez. jak ludzie pouzywaja,
>to pewnie beda znali odpowiedz na twoje pytanie.
>wiec czy moglbys wyslac na grupe jakich zaklec uzywales by postawic
>nt4 na hpfs ?
>poki co wszyscy beda ci bardzo wdzieczni :)

Ponieważ serce mam dobre a wdzięczność ludzką cenię więc zapodywam onego
sposoba, który jest jeden (no nie do końca, kto czyta niech wnioskuje):

1. Posadowić HPFS na jakowejś partycji.
2. Posadowić Wirusa 3.51 na onej partycji z zachowaniem systemu plików.
3. Posadowić Wirusa 4.0 na Wirusie 3.51 z
4. Odwdzięczyć mi się i odpisać na mój post :)

a drugie sposób: uważnie przeczytaj nawias.

jak zawsze uczynny
Jrck ogrck

"najprostsze rozwiązania najtrudniej zawiązać" - Jrck ogrck :)