Re: Win NT na HPFS

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 12:01:07 MET DST

"Jrck Ogrck" <jbw_at_kki.net.pl> wrote:
>Tylko nie mówcie, że się nie da, bo wiem jak zmusić NT 4.0 do pracy
>na HPFS-ie.

nadalsza czesc nie znam odpowiedzi, nie uzywam NT.
ale jesli bys mogl, to czy nie podalbys sposobu jak NT postawic na NTFS ?
chetnie bym sie dowiedzial, inni pewnie tez. jak ludzie pouzywaja,
to pewnie beda znali odpowiedz na twoje pytanie.

wiec czy moglbys wyslac na grupe jakich zaklec uzywales by postawic
nt4 na hpfs ?

poki co wszyscy beda ci bardzo wdzieczni :)