Re: Przesiadka na Warpa 4PL

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 12:05:34 MET DST

"Piotr" <vip1035_at_free.polbox.pl> wrote:
>Myślę o zmianie systemu z win95 na OS/2 lub Linuxa lecz niewiele o nich
>wiem.

dobrze sie zastanow, czy naprawde chcesz. w obydwu przypadkach bedziesz
musial sie duuuzo wiecej nauczyc, nie wystarczy klikanie po przyciskach OK.

>Czy pod Warpem chodzą programy dla w95,

nie. tylko te pod win3.11, oraz wymagajace supportu win32s do wersji 1.28 .
najnowsza specyfikacja 1.30 stosowana takze w g95 nie jest obslugiwana.
microsoft celowo wprowadzil kilka glupich funkcji.

>czy są polskie wersje
>programów,

niektorych tak.

>jaka jest dostępność sterowników urządzeń dla Warpa?

tutaj niestety kupujac sprzet, musisz sie najpierw dowiedziec czy go warp
obsluzy. wiele urzadzen ma sterowniki windowze-only. musisz o tym pamietac.

>Proszę także
>o wszelkie sugestie mogące pomóc w dokonaniu wyboru.

linux jest znacznie stabilniejszy :) ale tez duzo trudniejszy.