Re: Przesiadka na Warpa 4PL

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 11:09:50 MET DST

Piotr napisał(a):
> Myślę o zmianie systemu z win95 na OS/2 lub Linuxa lecz niewiele o nich
> wiem. Czy pod Warpem chodzą programy dla w95,

        Na razie nie. Chodzą za to spod Win 3.1x (do Win32s 1.25
włącznie). Jeśli chodzi o Win32 pod OS/2, to prace idą dwutorowo:

- obsługa Win32 bezpośrednio pod OS/2 (nie wiem, jak zaawansowane)

- rekompilacja plików .EXE, .DLL itp. - są próby, częściowo udane.

> czy są polskie wersje
> programów,

Bardzo mało, ale są. Ostatnio wyszło Netscape 4.04 pl.

> jaka jest dostępność sterowników urządzeń dla Warpa?

Z tym bywa różnie. Na ogół są. Podaj, o jakie konkretnie chodzi.

> Proszę także
> o wszelkie sugestie mogące pomóc w dokonaniu wyboru.

        Linux jest bezpłatny, OS/2 nie. Za to OS/2 jest
wygodniejszy w użyciu, komendy podobne do komend DOS,
znacznie lepsza obsługa DOS-u i Windows 3.1x. Linux
jest lepszy w sprawach sieciowych. Podaj konkrety:
do jakich zastosowań itp.

        Sławomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.