SmartSuite

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 12:42:49 MET DST

Hura !

Dostałem darmowego SmartSuite, można było przez 2 dni zamawiać
pod koniec lipca (skoro to doszło to może dojdzie jeszcze płytka
z DB2 i przydatkami).

Buuuuuuu
Srogie rozczarowanie :
1. Bardzo wolny (Pentium 200, 96 MB RAM). WordPerect 6 DOS na komputerze 486,
12 MB RAM chodzi o klasę szybciej.

2. Próbowałem importować różne dokumenty :
        - obojętnie jaką stronę kodową zdefiniuje się przy imporcie, to polskie
        litery robi byle jak.
        - przy próbie importu dokumentów z WP 6 DOS zawierających grafikę
        wywala się z błędem systemowym.

Czy ktoś już z tym walczył ? Oczywiście wiem, że mogę sobie napisać makro
do konwersji robali, ale po co, skoro teoretycznie powinno zadziałać samo.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW