Re: SmartSuite

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 17:16:45 MET DST

On Thu, 24 Sep 1998 12:21:20 +0200 (CEST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> [...]
Przy imporcie plików TXT strony kodowe działają OK.

>Napisz... Jak ci wyjdzie, to gratuluje :))

No to gratuluj. W załączeniu skypt do konwersji polskich liter w dokumentach
z Worda. Przetestowane na dokumentach z Worda 95.
Może trochę prymitywny, ale jest skuteczny. Jak na pół godziny roboty i moje
potrzeby to może być.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59