Re: serwer z OS/2

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Wed 23 Sep 1998 - 03:15:38 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> W zwiazku z tym mam pytanie: czy ktos widzial jakis
> szczegolowy opis wszytkich ustawien z tego pliku,

W moich .inf-ach jest 30 odwolan do IBMLAN.INI, przejrzales je?

> lub ma doswiadczenie co po podkrecac zeby serwer lepiej chodzil.

Na warp serwerze jest \IBMLAN\WSTUNE.EXE, lecz nie bedzie Ci on chodzil
na kliencie.
Musisz probowac recznie, (mozesz tez poprawiac PROTOCOL.INI) .

Moga Ci pomoc narzedzia z ostatnich dyskietek WR08423;
[Na FTPie dawid.um.szczecin.pl/pub/MPTSAPLT.ZIP 709 KB]

> Pytanie drugie: czy jest cos do zarzadzania siecia (prawa dostepu itp)
> chodzace w trybie tekstowym, tak zeby dalo sie z tego korzystac
> przez telnetd - reczne manipulowaniem net access itp jest dosyc

Rozumiem, ze chodzi Ci o cos tekstowego z menu, bo wszystkie NETy
masz w malym palcu :-)

Zainstaluj na W95 dobrego klienta telneta, najlepszy ponoc jest
ZOC (ZOW), ustaw ANSI i bedziesz mogl odpalic FC/2 bezposrednio
na serwerze.

W FC bedziesz mial menu i operatory "!" , co Ci pomoze zautomatyzowac
wiele ...

Powodzenia.

PS.
    Najlepszym klientem telneta jest telnet OSowy, mialbys dostepne
kombinacje typu Ctrl-F4 , Alt-F1 czy Alt-i .
Odpalac go nalezy z " -t ansi -cp none ", a telnetd z " -cp none " .

Wyprobuj lokalnie, bys wiedzial do czego dazyc z ZOC/Pro.

--