Re: Podwojne wpisy w ustwieniach mmos2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 12:57:31 MET DST

On Mon, 14 Sep 1998 18:07:42, "Mariusz Kieˆpi˝ski"
<kielpa_at_friko6.onet.pl> wrote:

> Sedno
> sprawy w tym że dzwięk nie nadążał za obrazem i w penym
> momencie obraz stawał a dźwięk się odtwarzał.I potrafił
> tak po kilkadziesiat sekund. Chciałem więc go na próbę
> wyłączyć i wtedy się okazało że zakładki nie działają.

        To akurat jest normalne. Jeżeli kanał (cokolwiek by przez to
rozumieć) nie wyrabia z przetwarzaniem transmisji multimedialnej, to
zatrzymywany jest obraz, a dźwięk leci dalej. Z dwu powodów: po
pierwsze, jak wyprujesz trochę klatek z filmu, to stracisz mniej w
odbiorze niż po wypruciu ścieżki dźwiękowej. To jednak _nie_ oznacza,
że dźwięk nie nadąża za obrazem - chyba, że wystąpiły jakieś objawy
rzeczywiście świadczące o tym zjawisku. Po drugie, film zajmuje zwykle
trochę więcej pasma niż dźwięk (1 s filmu 640*480 to przy 50 klatkach
na sekundę około 15 sekund dźwięku stereo - chyba, że się pomyliłem w
kalkulacjach.

        Ale i tak nie wiem, co jest u Ciebie przyczyną takiego zachowania.

--
Pozdrawiam,
Jan.