Re: Podwojne wpisy w ustwieniach mmos2

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 20:07:42 MET DST

> problem z ustawieniami drukarek - spróbuj użyć WP Tools.
Nie mam tych narzędzi. Czy masz na myśli w ogóle edytory ini czy WP
Tools
mają specyficzne możliowści jeśli tak to skąd je wziąść ?
> !!!!???? W jakich rozdzielczościach (filmów czywiście nie karty video)?

Problem nie zależał od rodzielczości filmu. Dotyczył kilku
filmów dostarczonych z Xingiem do windy. Tam zresztą te same
filmy miały po 50 klatek/s(256 kolorów) i 14 klatek (2^16 kolorów).
Wielkość w obu przypadkach była taka sama 1 do 1)
Zredukowałem więc ilość kolorów bo to wpływało strasznie
na ilość klatek/s do 256 (testowane po windą), ale niczego to
nie dało w os2. Sedno
sprawy w tym że dzwięk nie nadążał za obrazem i w penym
momencie obraz stawał a dźwięk się odtwarzał.I potrafił
tak po kilkadziesiat sekund. Chciałem więc go na próbę
wyłączyć i wtedy się okazało że zakładki nie działają.
[...]

*  Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl  *