Re: system padl, i jak go podniesc ?

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 10:08:25 MET DST

On Tue, 15 Sep 1998 09:21:20 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszl'o wrote:

>Wkurzylem sie jak (...brzydkie slowo....).
>OS/2 padl mi identycznie, dwa razy w ciagu dwoch tygodni.

Zapewne wiekszosc z tych rzeczy masz, ale nie zaszkodzi przypomniec.

Najpierw sprzet. Jak tam pamiec? Czy monitor dysku niczego nie pokazuje?

Teraz oprogramowanie.

Czy masz WatchCat?

Czy masz w CONFIG.SYS:

SET PM_ASYNC_FOCUS_CHANGE=ON
SET AUTOSTART=TASKLIST,FOLDERS,WARPCENTER
SET RESTARTOBJECTS=STARTUPFOLDERSONLY
SET SCKILLFEATUREENABLED=ON

Jezeli masz w AUTOSTART WarpCenter to sprawdz, czy jego pliki
konfiguracyjne sa OK. Sprobuj go wywalic z wiersza AUTOSTART i przeniesc
do foldera Autostart.

Co masz w folderze Autostart? Sprobuj odpalic system bez ladowania
programow z tego foldera (Ctrl+Left_Shift+F1 trzymane bez przerwy od
pojawienia sie kursora do chwili pojawienia sie ikon na pulpicie; jak
dysk w tym czasie przestanie pracowac, zwolnic klawisze na chwileczke i
wcisnac ponownie).

A w ogole to jaki system, jaki FixPak, jakie programy, jakie programy
uruchamiasz?

OSciski!
Mirek Nowakowski