system padl, i jak go podniesc ?

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 09:18:00 MET DST

Wkurzylem sie jak (...brzydkie slowo....).
OS/2 padl mi identycznie, dwa razy w ciagu dwoch tygodni.

Objawy
chodzi on sobie 2 dni non-stop. w pewnym momencie sie wiesza.
alt+ctrl+del wywoluje reakcje dolowania, ale nie dochodzi ona do skutku.
proba podniesienia konczy sie tuz przed zaladowaniem PM.
a wlasciwie to chyba PM sie wiesza, bo migajacy kursor tekstowy
najpierw sie powieksza do postaci migajacego kwadratu (jak zwykle),
i w tym czasie aktywnosc dysku ustaje. PM nie dziala.
tym razem tez zrobilem reinstalke (pelna) jak poprzednio, ale to uciazliwe.

co moze byc przyczyna ze PM nie wstaje ? do trybu tekstowego Alt+F1 , F2
bootuje sie bez zadnego problemu.

Pozdrawiam,

ps: tak wiem wiem. moge zrobic backup. i pewnie go zrobie na jakis CD,
    bo instalowanie w kolko masy softu jest czasochlonnym i nudnym zajeciem.