Re: system padl, i jak go podniesc ?

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 15 Sep 1998 - 17:31:55 MET DST

Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> proba podniesienia konczy sie tuz przed zaladowaniem PM.
> a wlasciwie to chyba PM sie wiesza, bo migajacy kursor tekstowy
> najpierw sie powieksza do postaci migajacego kwadratu (jak zwykle),
> i w tym czasie aktywnosc dysku ustaje. PM nie dziala.
> tym razem tez zrobilem reinstalke (pelna) jak poprzednio, ale to uciazliwe.

Rozchrzanione pliki ini. Dokladniej chyba system.ini. Ale na 100% nie
powiem, bo OS/2 nie mam teraz pod reka. W kazdym razie na to wyglada.

> co moze byc przyczyna ze PM nie wstaje ? do trybu tekstowego Alt+F1 , F2
> bootuje sie bez zadnego problemu.

> ps: tak wiem wiem. moge zrobic backup. i pewnie go zrobie na jakis CD,
> bo instalowanie w kolko masy softu jest czasochlonnym i nudnym zajeciem.

Zrob tylko backup plikow .ini
Sprobuj zobaczyc, czy ruszy Ci z desktopu awaryjnego. Jezeli tak, to na
100% pliki .ini

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969