Re: Podwojne wpisy w ustwieniach mmos2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 17:53:08 MET DST

Mariusz Kiełpiński wrote:

> Witam !
>
> Jakiś czas temu porobiły mi się podwójne wpisy
> w ustawieniach multimediów dla CD Audio i CD XA.
> Mam os2 warp 3 i nie wiem jak się tego pozbyć.
        Przez długi czas miałem to samo (właściwie od samego początku) i żyłem
z tym bo myślałem, że to normalne (w niczym to nie przeszkadza). Jeśli
chcesz się tego pozbyć skasuj multimedia (katalog MMOS2) na żywca z
dysku (oczywiście startując komputer z dyskietek startowych), w pliku
os2.ini wykasuj:

APPLICATION: MMPM_Sound
KEYNAME: JustInstalled

(Wiem, że od dźwięku ale jak nie skasujesz to mogą Ci się nie odtworzyć
po instalacji obiekty w katalogu "Multimedia"), za pomocą WP Tools
przeczyść pliki ini i zrób reinstall multimediów.

> Odzyskiwanie
> plików z archiwów ustwawień nie daje
> rezultatu ponieważ są już one tam wpisane. Z innej
> beczki. Zainstalowałem wsparcie IBM dla mpeg wideo.
> Dzieją się dwie dziwne rzeczy. Po pierwsze pomimo
> dokonywania zmian w zakładkach ustawień nie są
> one zapisywane.
        To też prawdopodobnie są błędy w plikach *.ini - miałem kiedyś podobny
problem z ustawieniami drukarek - spróbuj użyć WP Tools.

> Po drugie owo oprogramowanie ma czasami
> tendecje do niepłynnego odtwarzania plików a sprzęt mam
> raczej dobry. (pentium mmx 200)
!!!!???? W jakich rozdzielczościach (filmów czywiście nie karty video)?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */