Re: HTML Studio 1.55 a sprawa polska...

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 24 Aug 1998 - 07:49:33 MET DST

On Mon, 24 Aug 1998 03:38:51, Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl>
wrote:

> Cześć !
> Rozumiem, że chodzi Ci o napisanie kodu HTML w którym kodowanie znaków
> jest automatycznie rozpoznawane przez przeglądarkę. Jeśli tak, to
> najlepiej wklepać między <HEAD> i </HEAD> ręcznie następujący kod:
>
> <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">
>
> Efekt gwarantowany!

Malo;-)
Mnie chodzi o pisanie tekstu wewnetrznym edytorem tego programu po
polsku. I zeby potem polskie krzaczki dobrze wygladaly w NN2.02. A
powyzsza linie wstawilem, tyle ze krzaczki mi sie pisza w CP852 ja
sadze i wychodzi balagan. Moge oczywiscie przygotowac na zewnatrz i
konwertowac na ISO, ale to troche upierdliwe.

Pozdrowienia

---
               Slawek Kos --> elpro_at_lodz.pdi.net