Re: HTML Studio 1.55 a sprawa polska...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 24 Aug 1998 - 05:38:51 MET DST

Cześć !
> Czy kto uzywal w/w produktu Panacea Sowtware (to ci od
> ProNews/2)?
> Dopiero zaczalem w to klikac i mam pytanie: jest tam jakis sposob
> na uzycie polskich krzaczkow, aby byly prawidlowo czytane przez
> NN2.02?
Rozumiem, że chodzi Ci o napisanie kodu HTML w którym kodowanie znaków
jest automatycznie rozpoznawane przez przeglądarkę. Jeśli tak, to
najlepiej wklepać między <HEAD> i </HEAD> ręcznie następujący kod:

<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=iso-8859-2">

Efekt gwarantowany!

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */