Re: HTML Studio 1.55 a sprawa polska...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 24 Aug 1998 - 23:03:58 MET DST

[ciach]
> Malo;-)
> Mnie chodzi o pisanie tekstu wewnetrznym edytorem tego programu po
> polsku. I zeby potem polskie krzaczki dobrze wygladaly w NN2.02. A
> powyzsza linie wstawilem, tyle ze krzaczki mi sie pisza w CP852 ja
> sadze i wychodzi balagan. Moge oczywiscie przygotowac na zewnatrz i
> konwertowac na ISO, ale to troche upierdliwe.
        Ja piszę cały HTML w EPM-ie 6.03. Do konwersji napisałem specjalne
makro, które w momencie wczytywania konwertuje ISO na CP852 - w edytorze
pracuje się więc w CP852. Bezpośrednio przed zapisem jest to
konwertowane z powrotem na ISO, - na dysku wszystko więc jest w ISO.
Bezpośrednio po zapisie kolejna konwersja na CP852, aby w okienku
edytora wszystko wyglądało OK.
        Uff! Trochę okrężna droga, ale wszystko działa idealnie. Na dysku jest
ISO, w edytorze CP852. Zapis normalnie - jednym naciśnięciem F2.
Dodatkowo, konwersja działa tylko na pliki z rozszerzeniem htm i html -
plików z innymi rozszerzeniami makro nie rusza.
        Mailnąć ?

--
Wojciech Gazda