Problemy z Fix32 pl dla Warp 3

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 18:00:41 MET DST

Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl

Od dłuższego czasu usiłuję fiksować warpa 3 pl z winos2 do Fix 32 pl
mając zainstalowany Fix17 (wielonarodowy). Z Fix 17 nie było wtedy
żadnych problemów. Niestety nic z tego nie wychodzi. Na początku
raczony byłem komunikatem Nothing to update . Skopiowałem więc pliki
syslevel do odpowiednich katalogów. Poszło. Wielkie było moje
zdumienie gdy po przeładowaniu systemu zapoznałem się z rejestrami.
Od tego czasu próbowałem wielu sposobów .Instalowałem z dyskietek
CFS bootujac się z nich i w pracującym systemie (bez procesów w tle).
Używałem też fastkick`a. Za każdym razem to samo. Przekładałem
pamięci , zmiejszałem nadtaktowanie procesora do wartości
"prawidlowych",zaintalowałem też OS/2 bez Fix17. I nic się nie
zmieniało. W końcu mocno już poirytowany sciąganałem Fix29pl z
IBM tak jak poprzedno. I mało mnie coś nie trafiło. To samo -
TRAP OD lub OE. Ja koniecznie muszę to ruszyć bo potrzebuję
rozszerzenia api Windows. W koncu założyłem na komputerze
drugi OS i próbowałem młotkologii. Podmieniłem OS2LDR z
innego fixa i osiągnałem połowiczny sukces. System przynajmniej
zaczął się ładować po czym stawał , ale to chyba przy takim
brutaliźmie normalne. Nie było jednak wtedy ekranu z TRAP.
Sprzęt raczej odrzuciłem jako przyczynę gdyż używam Warpa
od 1,5 roku i wszystko było Ok. Czy ktoś miał już może podobne
problemy i jak je rozwiązał. I drugie pytanie czy można
zainstalować Fix35 UK na mój system - znowu to
"Nothig ..." a pliki syslevel z Fix32 pl nie chcą działać.
Może to pomoże. Sugestie i porady mile widziane. Gdyby problem
był już kiedyś poruszany to przepraszam pocztę mam od niedawna.

Z góry dzięki za radę.