Re: Problemy z Fix32 pl dla Warp 3 - rozwiœzanie

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 15:10:51 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

> < . . . >
> I owszem, na komputerze z procesorem AMD K5. I przyczyna
> napewno tkwiła w procesorze, bo jego wymiana sprawę wyleczyła.

Rzeczywiście sprawdzilem. Pogoniłem na złom i przyniosłem
486SX25 INTEL. Udało się położyc Fix a system działał. Nasuwa
mi się jednak przykra refleksja czy rzeczywiście tego rodzaju
poprawa os-a była konieczna. Przecież AMD to masa zainstalowanych
procesorów . Spójrzcie chociażby na główną stronę Warpowiska.
Ponawiam jednak pytanie o to czy K6 i wyższe procesory AMD
mają tę wadę czeka mnie bowiem wymiana sprzętu.(jak mus to mus)

Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_friko6.onet.pl