Re: Problemy z Fix32 pl dla Warp 3

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 05:57:22 MET DST

Cześć !

> Od dłuższego czasu usiłuję fiksować warpa 3 pl z winos2 do Fix 32 pl
>[...]
> Wielkie było moje
> zdumienie gdy po przeładowaniu systemu zapoznałem się z rejestrami.
Instalowałem FP32 w wersji US i otrzymałem TRAP 06, czyli nierozpoznaną
instrukcję procesora tak na dzień dobry. Trzeba było robić reinstall.

> [...] W koncu założyłem na komputerze
> drugi OS i próbowałem młotkologii. Podmieniłem OS2LDR z
> innego fixa
Też próbowałem...

> [...]
Zasięgałem rady u kolegów i wygląda na to, że FP32 jest felerny. Spróbuj
z FP35 (z tym też ostrożnie) lub FP36, są dostępne na serwerach IBM-a.
Osobiście jeszcze ich nie instalowałem - dmucham na zimne (nie chcę mieć
przestojów w pracy).

Wojciech Gazda

--
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */