Reinstalacja Warpa

Autor: Adam Morawiec (admor_at_math.uni.wroc.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 12:44:52 MET DST

Czesc,
moj problem wyglada nastepujaco:

jakies dwa lata temu kupilem maszyne 486 z preinstalowanym Warpem w
konfiguracji "podwojnego buta". Poniewaz byla to instalacja sprzedawcy
nie dostalem ani dyskietek, ani CD-kow z systemem, ani podrecznikow.
I nie stanowilo to problemu. Do dzisiaj...

W tym roku przesiadlem sie bowiem na nowsza maszyne i przenioslem na
nia system (dalej w "2 bucie"). Poniewaz twrdziel jest w zasadzie pusty,
wiec chcialbym sobie zrobic dobrze i zainstalowac HPFS. Za cholere nie
moge wymyslic jak. Partycje jeszcze umialem zrobic, ale przeniesienie i
instalacja systemu - ???. Co wymysle jakis mozliwy (po mojemu) sposob,
to wywalanka.

Program instalacyjny (czyt. kopie katalogow DISKETTS\DISK_0 i DISK_1 na
dyskietkach sformatowanych pod Warpem) domaga sie dalszych dyskietek
(Diskette 2, Diskette 3, itd), ktorych nie mam (i miec nie moge, bo
niektore bundle maja po 1,8M), choc jestem pewien, ze mam ich obrazy
(wlasnie katalogi DISKETTS\OS2V3\DISK_?), tylko nie umiem "zaczarowac"
instalatora zeby zechcial je znalezc tam, gdzie sa (dysk E: - logiczny
na partycji rozszerzonej, FAT). Inna sprawa, ze nie jestem w ogole
pewien, czy to co robie i jak to robie jest poprawne - pracuje
calkowicie po omacku.

Ktos umie pomoc?

Dzieki,
Adam