Re: Reinstalacja Warpa

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_venus.wis.pk.edu.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 18:36:10 MET DST

Adam Morawiec <admor_at_math.uni.wroc.pl> wrote:

> Program instalacyjny (czyt. kopie katalogow DISKETTS\DISK_0 i DISK_1 na
> dyskietkach sformatowanych pod Warpem) domaga sie dalszych dyskietek
> (Diskette 2, Diskette 3, itd), ktorych nie mam (i miec nie moge, bo
> niektore bundle maja po 1,8M), choc jestem pewien, ze mam ich obrazy
> (wlasnie katalogi DISKETTS\OS2V3\DISK_?), tylko nie umiem "zaczarowac"
> instalatora zeby zechcial je znalezc tam, gdzie sa (dysk E: - logiczny
> na partycji rozszerzonej, FAT). Inna sprawa, ze nie jestem w ogole
> pewien, czy to co robie i jak to robie jest poprawne - pracuje
> [...]

Zobacz, co zrobi komenda makedsks - powinna zaczac robic dyskietki
instalacyjne.
Jak nie zadziala, to sprobuj loaddskf jako zrodlo pliki w katalogach o
ktorych pisales (z rozszerzeniem .dsk), a jako przeznaczenie dyskietka. I
bedziesz mial komplet dyskietek (zobacz czy nie ma czasem dodatkowych
rzeczy np. bonus paka)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969