Re: ProNews a sprawa polska

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 16:12:48 MET DST

On 10 Jul 1998, Jan Stożek wrote:

> Nie wydaje mi się, żeby była jakaś specjalnie kozacka... Warp 4 PL,
> ProNews.

Ja mam Warpa 3 UK, ale nie sadze zeby tu byl problem.

> Mi też, ale tylko w readerze. We wbudowanym edytorze literki są
> skopane, ale np. w zewnętrznym są poprawne (tzn. są nie tylko
> wyświetlane, co jest dość trywialne, ale również poprawnie kodowane i
> wysyłane, co jest już mniej oczywiste).

Z tego co pamietam, to sa tam 3 pola do konfiguracji strony kodowej
osobiscie mam ustawione iso, iso, current, w kolejnosci chyba
czytanie, wysylanie a trzecie nie pamietam. Natomiast edytora
uzywam wbudowanego i jest OK, a wiec literki musisz miec skopane
gdzie indziej.

pOSdrawiam,
Marek
                                                   Marek Wojciechowski