Re: ProNews a sprawa polska

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 21:47:52 MET DST

Witam,

> Z tego co pamietam, to sa tam 3 pola do konfiguracji strony kodowej
> osobiscie mam ustawione iso, iso, current, w kolejnosci chyba
> czytanie, wysylanie a trzecie nie pamietam. Natomiast edytora
> uzywam wbudowanego i jest OK, a wiec literki musisz miec skopane
> gdzie indziej.

        Półpudło, ale naprowadziłeś mnie na właściwy ślad. Te trzy pola, to
są: strona kodowa używana do wyświetlenia w readerze listów bez
podanej strony kodowej (Izolatka, of korz), strona kodowa lokalna
(Current albo 852) i strona kodowa używana do listów wysyłanych (takóż
izolatka). Ale pod wpływem Twojego listu zmieniłem krój czcionki we
wbudowanym edytorze z Helv na Helvetikę i pomogło. Co ciekawe, ten sam
krój - Helv - wyświetlany w pozostałych "widokach" (drzewko artykułów,
reader listów i panel sterujący) polskie litery ma, a w edytorze nie.
Co by sugerowało, że jednak coś mają tam skopane.

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.