Re: ProNews a sprawa polska

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 12:23:48 MET DST

On Thu, 9 Jul 1998 10:05:32, Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl>
wrote:

> Uzywam od jakiegos czasu ProNewsa i nie mam zadnych problemow z
> polskimi literkami. Tak wiec nie jest to wina programu, a raczej
> Twojej konfiguracji.

        Nie wydaje mi się, żeby była jakaś specjalnie kozacka... Warp 4 PL,
ProNews.

> Innymi slowy powinno sie go dac zmusic do poprawnej obslugi
> ogonkow, ale jak tego juz Ci nie powiem.

        Mi też, ale tylko w readerze. We wbudowanym edytorze literki są
skopane, ale np. w zewnętrznym są poprawne (tzn. są nie tylko
wyświetlane, co jest dość trywialne, ale również poprawnie kodowane i
wysyłane, co jest już mniej oczywiste).

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.