Re: Czy warto Warp?

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 01:49:30 MET DST

Jan Stożek napisal a propos ISP na OS/2:

> A jak wygląda kwestia bezpieczeństwa? Bo, prawdę mówiąc, trochę mnie
> przeraża myśl, że każdy, któremu uda się dotelnetować ma uprawnienia
> administratora. Oczywiście, możma telnet wywalić, ale jak w takim
> wypadku zdalnie zarządzać?

A widziales kiedys, jak latwo czasem wejsc z uprawneiniami roota na
linuxa? :-/

Zdalnie i bez hasla?

Wiele grup i serwerow http podpowiada jak to zrobic!.

Nie slyszalem i nie znalazlem, a jestem tym zywotnie zainteresowany od
dawna,
 jak sie wlamac na OSa.

Jesli zapomnimy o remote exploitach to
bezpieczenstwo unixa opiera sie na jednym hasle roota,
(czasem wstepnie musisz sie zalogowac na zwyklego usera,
 to wtedy dwa hasla :-).

--