Re: Czy warto Warp?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 01:26:13 MET DST

On Wed, 8 Jul 1998 07:10:31, "Adam Pˆaszczyca" <_555_at_irc.pl> wrote:

> Tested & approved :-)))
> Tak jak pisałem parę postów wcześniej - OS/2 pracuje na maszynie 486DX66
> z 32MB RAM jako:
> serwer WWW,
> serwer FTP,
> serwer poczty (SMTP i POP3),
> serwer DNS,
> router (łącze dzierżawione 115200Kbps),
> a do niedawna jako serwer bazy danych.
>
> Try it with windows (na tej samej maszynie ;)))) )

        Prawdę mówiąc Windows w ogóle by mi nie przyszły do głowy w tym
zastosowaniu (albo raczej - żeby uniknąć dwuznaczności - zostałyby
odrzucone w przedbiegach). Raczej rozejrzałbym się za Linuksem. :)

> Rzecz jasna soft do obsługi w/w zadań (za wyjątkiem bazy danych) jest
> albo dostarczane z OS/2, albo bezpłatny, do ściągnięcia z inetu (POP3
> serwer i DNS - choć ten ostatni jest w Warp Serverze).

        A jak wygląda kwestia bezpieczeństwa? Bo, prawdę mówiąc, trochę mnie
przeraża myśl, że każdy, któremu uda się dotelnetować ma uprawnienia
administratora. Oczywiście, możma telnet wywalić, ale jak w takim
wypadku zdalnie zarządzać?

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.