ProNews a sprawa polska

Autor: Jan Stoek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 01:26:14 MET DST

Witam,

        Mam "proste" pytanie dotyczące pronews. Otóż działa mi toto bardzo
fajnie (i dużo lepiej niż PMI:News 1.01 ze stajni SouthSide Software;
nowszej wersji jeszcze nie próbowałem), natomiast mam jeden problem.
Otóż w oknie edytora listów mam pokręcone polskie litery, choć w
przeglądarce (readerze) są one wyświetlane poprawnie. Ogólnie wygląda
to tak, jakby albo lokalnie w oknie był używany jakiś pokręcony krój
albo przestawiona strona kodowa. Po wysłaniu list w readerze wygląda
poprawnie, także jest poprawny po "odbiciu się" od listy. Także po w
zewnętrznym edytorze polskie znaki wyglądają poprawnie - i są
poprawnie importowane do edytora wbudowanego - ale nie wydaje mi się
to zbyt eleganckim rozwiązaniem.

        Krótko: czy jest możliwość zmuszenia ProNews (zarówno 1.00 jak i 1.51
beta) do poprawnego obsłużenia polskich znaków. Zwłaszcza, że -
przynajmniej w 1.51ß udało mi się właśnie zamknąć okno edytora
wewnętrznego osierocając otwarty list w edytorze zewnętrznym.
Ściema!!!

Pozdrawiam,

Jan.

PS. Mój adres: nowhere = Polbox.