Re: Polityka IBM?

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 13:10:32 MET DST

Sławomir Stachniewicz <Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl> wrote:
: On Thu, 21 May 1998 13:58:16 +0200 (CEST), Grzegorz Szysz/lo wrote:
:>warpowisko nadal jest, tyle ze na innym serwerku :)
: http://student.mech.pk.edu.pl/warpowisko/
: (dawno nie uaktualniane).

Dawno, gdyz Przemek Pawelczyk pracuje teraz dla chleba,
a nie dla idei :-)

:>>Coz moze niedlugo wszyscy beda korzystac tylko z Win98?
:>niedoczekanie. jesli juz bede MUSIAL, to na win NieTe.

Nie beda musieli, lecz beda chcieli :-) Propaganda dzwignia
sukcesu...

: Ja tez. NT jest nienajgorsze, choc zdecydowanie
: wole OS/2. Zas Win95 i Win98 to takie konsole do gier i
: edytorow tekstu (nieudolnie symulujace wielozadaniowosc).

Hm, sam korzystam z W95 i nie narzekam. Byc moze dwa elementy
na to wplywaja: uzywam zestawu konkretnych programow do
konkretnych zadan i nie instaluje shareware'u niewiadomego
pochodzenia oraz mam porzadny sprzet (oczywiscie skladak,
ale nie sa to czesci znanej firmy "noname"). Od czerwca
ubieglego roku idzie bez zarzutu.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek