Re: Czysty OS/2 a FIXpaki

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 13:21:09 MET DST

Kelcon <kelcon_at_polonia.com.pl> wrote:
>hi !
>
>W poniedzialek (jak calder cos nie pokreci ;) bede mial Merlina...
>a moje pytanko wiaze sie z fixpakami:
>
>Jak nalezy instalowac fixpaki, wystarczy ostatni, czy tez trzeba
>wszystkie po kolei ?
>
>Lukasz

wystarczy ten ostatni. do wersji merlin UK jest fixpak numer 6 ,
do wersji PL chyba 5 , a na pewno 2 . starszych wersji nawet nie instaluj,
no bo i po co.

jesli chcesz, to moge fixpaka 6 UK wystawic na jakims hoscie :)
ja mam obrazy dyskietek, takie jak wystawia IBM. czyli bootujesz z dyskietek,
i instalujesz z dyskietek. zas u marka masz ta sama wersje fixpaka,
do instalacji przy wystartowanym os2. instaluje sie duuuuzo szybciej,
ale hmmm..... ja nie mam przekonania do takiej metody :))