Re: os2i6x86?

Autor: Star Rider (starider_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 02:29:57 MET DST

No i ciag dalszy batali z os/2. Zrobiłem miejsce na dysku, zainstalowałem
boot menagera,i próbuję instalowac Merlina.
Pierwsza dyskietka -ładnie, druga też, natomiast na trzeciej sie wykłada
generując jakieś kody błędów i wiesza komputer. Pamiętam że kiedyś
naciskałem jakąś kombinacje klawiszy aby pokazywal przy wczytywaniu z
dyskietek ktory plik aktualnie wczytuje. Moze ktos pamieta te kombinacje? W
standardowym ALT+F1 nie ma tej opcji. Moze przez to przy wczytywaniu jakiego
pliku pada komputer ktos moglby mi udzielic porady w czym wlasciwie lezy
problem. Kiedys sie z tym bawilem, ale od tego czasu sporo zapomnialem
(bylem w wojsku). Taraz zaczynam batalie od nowa (mam dosc windy).
Najsmieszniejsze ze po wlozeniu Intela instaluje sie bez problemow. Chyba
jednak bede musial zmienic swojego, kochanego Cyrixa. ?: (

                                     pOSdrowienia z predkoscia 4 Warp-ów
<35427513.9D44D31B_at_priv.onet.pl>...