Re: okipage + os/2 ????

Autor: Sławomir Stachniewicz (Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 08:54:28 MET DST

On Wed, 29 Apr 1998 15:09:31 +0200 (CEST), Leszek Gerwatowski wrote:

>In article <199804291117.NAA08328_at_alf.ifj.edu.pl>, S awomir Stachniewicz wrote:
[...]
>A po co az tak brutalnie z tym shutdown-em? Przeciez to samo mozna zrobic
>z dowolnej sesji tekstowej w OS/2!

        W tym problem, ze nie mozna - nie mozna tak zrobic
nawet pod NT, trzeba miec Win 3.1x lub G95. Chodzi o to, ze
OkiPage 4w nie ma kodow sterujacych tylko jest drukarka GUI
a OkiData nie chce udostepnic specyfikacji (na moje pytania
odpowiadali w kolko "there are no drivers for OS/2").
Drukowanie z sesji DOS pod Winda 3.1/95 jest mozliwe, gdyz
jest uruchamiany specjalny program (PCL Rip) emulujacy
instrukcje PCL. Dlatego nie mozna na niej drukowac spod
"czystego" DOS-u ani sesji DOS pod OS/2 lub NT (choc jesli
chodzi o NT to jest szansa, ze to poprawia - dopiero niedawno
wypuscili pierwsza wersje driverow "chodzacych" pod NT,
zreszta beznadziejnie - zajmuja przynajmniej 10% czasu
procesora).

        Slawomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie