Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne

Autor: Krzy (kgwardys_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 10:03:36 MET DST

Tomasz Nidecki napisał(a) w wiadomoœci:
<02HW.B16786D80002CCB003720450_at_news.tpnet.pl>...
>Szanowni decydenci w Telewizji Kablowej Aster City,
>(do wiadomosci TV kablowej PTK oraz rzeszy Internautow)
>
>Jestem zbulwersowany informacja podana w Magazynie CYBER 3/98 w wywiadzie z
>Janem Zalewskim, kierownikiem dzialu informatyki Aster City Cable Sp. z
o.o.
>Cytuje:
>
>=== CUT ===
>
>Cyber: Co sie dzieje w przypadku, gdy ktos zamiast systemu Windows, ma
>zainstalowany np. OS/2, jakas odmiane Unixa, czy wrecz inny komputer jak
Amiga
>czy Mac?
>
>J.Z.: Obecnie ze wzgledu na nasz system monitorujacy siec, a wlasciwie
>nielegalne do niej podlaczenia oraz ze wzgledow bezpieczenstwa dopuszczamy
>jedynie wspolprace z systemem Windows. Jesli ktos korzysta >np. z Linuxa to

To zbulwersujace ale bywa, ze czasami w praktyce jest nieco lepiej:
Trzy tygodnie temy spec. z Astercity instalowal internet u znajomego,
reakcja na to ze wyzej wymieniony znajomy posiada linux'a a nie Windowzy
bylaszczytem radosci. Spec. z astercity przekomilowal bez najminiejszego
problemu kernel, skonfigurowal nameservera (resolv.conf) itd.

Coz moze oddolna inicjatywa pracowników Astercity wplynie na
np. kierownika dzialu informatyki. hmm

Pozdarwiam,
Krzysztof.