Re: os2i6x86?

Autor: Star Rider (starider_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 18:23:28 MET DST

Jacek Poszytek wrote:

> Na 6x86-133 MHz (firmowany przez IBM) chodzi Warp v.3 Connect,
> a wczesniej dzialal Warp v.4. Obie wersje UK.
> Problem lezy wiec gdzies indziej niz w procesorze.
> Jakie masz inne komponenty komputera

32MB SDRAM (ale wczesniej na innej płycie miałem EDO), Kartę muzyczną z
faxmodemem oparta na procesorze DSP MWAVE (wyjmowałem przed instalacją, z barku
innych pomysłów ; )), karta grafiki z tunerem TV BEST 6000 na ET6000 (wcześniej
miałem jakiegoś NO NAME na ET6000), CD ROM-y też miałem ze trzy sztuk, i w
między czasie przesiadłem się z dysku segate medalist 1,2 na IBM deskstar 3,6.
Naprawdę brak mi już pomysłów. A po włożeniu procesora intela (sprawdzałem na
P100, P133, P200 i P166MMX) wszystko się instaluje bez problemu. O ile mogę coś
podejzewać do Merlina (Wstyd przyznać mam piracką ruską wersję) to polską
wersję3 OS/2, mam orginalną. I z nią jest ten sam problem wykłada się już
podczas instalacji z dyskietek. Próbowałem nawet instalowac na intelu a później
zmienic procesor ale po dłuzszej chwili system się wieszał i wykładał. Chyba
potrzebuję dobrego egzorcysty ; )). Jednego czego nie robiłem to nie
instalowałem na Merlina fix packa.

pOSdrowienia