Re: Jak sie dolaczyc do sieci w311-w95

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 14:50:04 MET

Artur Flinta wrote:

> U mnie siec to tylko dwa komputery, ale jeden to windziarstwo (mojego
> brata) a druki z warpem 4 to moj. I widza sie bez problemu. Podobnie mam
> zainstalowana karte sieciowa, TCP/IP i NetBios'a.
>
> Pierwsze to sparwdz czy w MPTS masz skonfigurowanego NetBiosa.
??? ;-)
Co dokladnie przez to rozumiesz?
W oknie "MPTS konfiguracja" mam zaptaszkowane "adaptery i protokoly
sieciowe" i status "skonfigurowane". Natomiast "Dostep do gniazdek
NetBios" ma status "nieskonfigurowane".
Kiedy wchodze w okno "konfiguracja adapterow i protokolow" moge sobie
dla protokolu NetBIOS puknac "edytuj" i pojawia sie okno z litania nic
mi nie mowiacych parametrow. Co gorsza na pierwszym miejscu jest (z
gwiazdka) "adres adaptera sieciowego" - to pole jest puste.
Czy tu cos powinienem wpisac?

Natomiast jesli probuje skonfigurowac "Dostep do gniazdek NetBios" to
sie pyta o "nazwe hosta NetBIOS".
I co tutaj?

Pozdrowienia
      Slawek Kos -> elpro_at_lodz.pdi.net