Jak sie dolaczyc do sieci w311-w95

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 11:09:06 MET

Wiem, ze to juz bylo. Archiwum przegladalem, ale...
1. Jest tak: kilka komputerow polaczonych cienki Ethernetem a na nich:
  a) Novell DOS 7.0 i Personal Netware
  b) win3.11 i ichnia siec
  c) win95 i takaz siec
  b/ i c/ sie widza, pracuja w jednej grupie roboczej (nazwijmy ja AB).
Wszyscy uzytkownicy maja pelny dostep do wszystkich dyskow, zadnych
hasel.
2. Na kolejnym putrze zainstalowalem OS2 z karta 3Com 3C90. Sterownik do
niej wzialem z dyskietki producenta. Mowi ze ja rozpoznal i
zainstalowal. W oknie MPTS widze, ze napisal: 3Com Etherlink XL family
blabla
oraz protokoly (sam wybieralem):
0 - IBM OS2 NetBios
1 - IBM TCP/IP
Efekt taki, ze nie widze sieci Win i wzajemnie. Na tym samym konputrze
moge uruchomic przez Dual Boot NovellDOS i W311 i wszystko widze. Wiec
karta chyba sprawna...
I teraz pytania:
1. Jesli w folderze "polaczenia" nie moge znalezc zasobow sieci
windzianej to gdzie dokladnie ich szukac? W "kliencie plikow i drukarek"
czy w "sieci"
2. Czy protokoly sa dobrze wybrane lub czy trzeba cos przestawic w ich
domyslnych ustawieniach (na razie nie ruszalem)?
3. Dlaczego OS2 nie moze zyc bez min. 5 znakowego hasla uzytkownika? A
moze moze?
Pozdrowienia
     Slawek Kos -> elpro_at_lodz.pdi.net