Re: *** MP3 Stuff ***

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 10:38:45 MET

In pl.comp.os.linux Tomek Wozniak <huckster_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:
: Czesc.
: :))

: Na poczatku sorki za takiego spama, ale moje pytanie kierowane jest do
: wszystkich uzytkownikow w/w systemow operacyjnych i marek komputerow.

: Otoz chcialbym uaktualnic na stronie http://mp3.mtl.pl/ spis wszelkich:
: - playerow (programow sluzacych do odgrywania MP3)
: - ripperow (programow do zgrywania Audio CD z kompaktu na dysk)
: - encoderow (programow do kodowania WAVa na MP3)

: Jestem lamuszkiem jesli chodzi o inne systemy operacyjne (rozne od UNIXa
: i Windy) - i chcialbym abyscie pomogli mi uzupelnic liste programow
: odpowiednich dla WASZEGO sprzetu i systemu operacyjnego - wtedy lista
: bedzie kompletna - i nie bedzie przynajmniej przewagi G95.

Czy to ma oznaczać, że ilość przechodzi w jakość ? Wymieniłeś trzy grupy
oprogramowani do MP3 czyli w dobrym przypadku takich pragramów powinno być
dokładnie tyle samo. Po co więcej ?

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*