*** MP3 Stuff ***

Autor: Tomek Wozniak (huckster_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 10:05:58 MET

Czesc.
:))

Na poczatku sorki za takiego spama, ale moje pytanie kierowane jest do
wszystkich uzytkownikow w/w systemow operacyjnych i marek komputerow.

Otoz chcialbym uaktualnic na stronie http://mp3.mtl.pl/ spis wszelkich:
- playerow (programow sluzacych do odgrywania MP3)
- ripperow (programow do zgrywania Audio CD z kompaktu na dysk)
- encoderow (programow do kodowania WAVa na MP3)

Jestem lamuszkiem jesli chodzi o inne systemy operacyjne (rozne od UNIXa
i Windy) - i chcialbym abyscie pomogli mi uzupelnic liste programow
odpowiednich dla WASZEGO sprzetu i systemu operacyjnego - wtedy lista
bedzie kompletna - i nie bedzie przynajmniej przewagi G95.

Mam nadzieje ze Wam zalezy na powiedzeniu innym, ze na uzywany przez Was
komputer i jego system operacyjny sa odpowiednie programy do MP3. (moze
Wam nie zalezy - ale prosze o to :)))

Wszelkie informacje dotyczace tej kwestii (miloby widziec takze
dolaczone stosowne programy, badz linki do nich) prosilbym przesylac
na adres:

huckster_at_snickers.ek.univ.gda.pl

Nno....mam nadzieje ze pokazemy swiatu, ze polskie strony o MP3 sa nie
tylko Majkro$oftowe. :)))

No to czesc - dzieki z gory za odzew - i jeszcze raz przepraszam za
spama. :))

                                Huckster

------------------ Tomek Wozniak Ogrody 13/77 85-870 Bydgoszcz --
-- huckster_at_panda.bg.univ.gda.pl, huckster_at_mindless.com ---------