Re: Problemy a FixPack05 PL (ZIP)

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 11:02:35 MET

On 25 Mar 1998, Leszek KUBRAK wrote:

> <. . .>

> Podpisuję się obydwiema rękami i jeszcze lewą nogą.

Ja też się podpisuję tyle że gier nie mam a problemy mam :-) (a może tylko
miałem bo teraz po zafixowaniu Merlina PL fixem 5 UK wszystko zdecydowanie
się poprawiło - nawet w stosunku do fixa 5 PL. Właściwie chodzi teraz
bezbłędnie.) Jest to o tyle dziwne że na początku jak zainstalowałem
Merlina PL to nie miałem zadnych problemów, potem jakoś się pojawiły po
różnych eksperymentach z mojej strony więc zainstalowałem go ponownie
(łącznie z formatowaniem dysku) i od razu miałem problemy więc musiałem
fixować. Maszyna oczywiście w 100% ta sama.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.