Re: CD Audio to MP3

Autor: Jan Stožek (jasio_at_SPAM.polbox.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 02:57:45 MET

On 16 Mar 1998 10:01:47 GMT, Grzegorz Szyszl'o wrote:

:>>:>rozne programy powinny zgrac dokladnie to samo. jesli jakis program zgrywa
:>>:>cos innego, to lepiej go wyrzucic do kosza.
:>>
:>> A jak nie zgrywa w ogóle, bo twierdzi, e drajw tego nie umie? :)
:>
:>to znaczy ze drajw albo nie rozumie instrukcji sprzetowej READLONG,
:>albo jest zle podlaczony. np. z razem z twardzielem, ktory nie ma pelnej
:>implementacji ATAPI.

        Problem w tym, ze na kilka programów jakie próbowałem, część czytała, a część nie - to
mnie fascynuje. Ale to, co piszesz o kablu, to jest ciekawe - może wystarczy przerzucić CDROM
na drugi kanał.

:>l3enc 1.0 jest do kitu. a pod osa chyba tylko ta wersja jest dostepna.

        NIe zwróciłem uwagi na wersję. :(

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl